فراخوان «همه ما مهاجریم»

مهاجرت، بخش جداناپذیری از تاریخ بشر به حساب می‌آید. قرن‌هاست مردم در پی یافتن شغل بهتر و شرایط اجتماعی مناسب‌تر در حال مهاجرت هستند. بسیاری از مهاجرت‌های امروزی به‌دنبال فرآیند جهانی شدن اقتصاد پیش می‌آیند. با این حال شرایط مهاجران هر چه باشد، آن‌ها را به امید یافتن چیزی بهتر و متفاوت‌تر، از مسافر به مهاجر بدل کرده است.
بنابراین قلم را در دست بگیرید و پهنه‌ی وسیع مهاجرت انسان‌ها را به تصویر بکشید، و بدانید همه‌ی ما روزی از جایی آمده‌ایم و در آخر نیز باید از این‌جا مهاجرت کنیم. پس بگذارید به واسطه‌ی هنر، صدای خود را به جهانیان برسانیم.
شرکت در این فراخوان برای همه‌ی هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر جهان -بدون محدودیت سنی- آزاد و رایگان است. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه پوستر ارسال نماید.
فرم ثبت‌نام را می‌توانید در این آدرس بیابید.
همچنین آثار خود را از طریق این سایت ذکرشده، با این مشخصات ارسال نمایید: ۲۹۵۳
x ۴۱۳۴ پیکسل(۷۰x ۵۰ سانتی متر)، ۱۵۰ DPI، RGB و به‌صورت عمودی.
آثاری که خارج از چهارچوب قواعد بالا باشند، حذف می‌شوند و به مرحله‌ی داوری راه نخواهند یافت.

مهلت ارسال آثار تا ۷ ژوئن ۲۰۱۶ است.



جوایز:
گروه داوران بین‌المللی ۳۰ تا ۵۰ پوستر برتر را انتخاب خواهند کرد.این پوسترها در نمایشگاه‌های سیار درون کشور و احتمالا در کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای شمالی، به نمایش در خواهند آمد. یک مجموعه کارت پستال از آثار برگزیده منتشر خواهد شد و برگزیدگان به همراه گواهی‌نامه‌ی فراخوان، یک نسخه از آن‌را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد؛ و تنها هزینه ی پست آن را خواهند پرداخت. همچنین در صورت برگزیده نشدن آثار شما، که گواهینامه‌ی دیجیتال شرکت در فراخوان برای شما ایمیل خواهد شد.
خود شرکت‌کننده باید طراح پوستر ارسالی باشد. شما با پر کردن فرم ثبت‌نام پذیرفته‌اید که خالق اثر ارسالی هستید و اثرتان شامل هیچ‌گونه المانی که مالک معنوی آن ارگان یا شخص دیگری باشد، نیست.
لطفا تا پیش از اعلام نتایج فراخوان، آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذراید.



10 اسفند 1394